Yasuragi

Vilken grym dag jag har haft!! Började med att möta upp Minna i stan och åt lunch på Jensens. Vi både valde en fitnesskyckling med rostade grönsaker och salladsbuffe.

Mätta och belåtna började vi vår resa till Hasseludden, och vi var inte ensamma.

Vi kändes oss först lite osäkra men småglodde lite på hur andra utförde ritualen och sedan va vi i full gång! Badade i flera varma källor både inomhus och utomhus. Klockan 16.00 hade Minna sin massagebehandling och jag satte mig i en vilstol och åt frukt. Sedan var det min tur för massage och Gud så skönt det va, ville inte att det skulle ta slut!!

Vi avslutade kvällen en timme i utomhuskällan och såg solen gå ner bakom träden! Låter det inte bra underbart? ;)

0 Kommentarer till "Yasuragi"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!