VAMS - vård av mig själv

God morgon på er!

Detta är precis det jag har hållit på med de två senaste dagarna, vårdat mig själv!

Åkte till skolan i fredags, gick som vanligt upp vid 5 och när vi alla sitter där och väntar på föreläsaren kl 8, så kommer en ansvarig för lärarutbildningen in och berättar att han är sjuk. Detta var även vår seminarieledare så hela dagen blev inställd för oss. Istället fick vi jobba på med vårt grupparbete men eftersom vi har sååå mycket att prata om (många av ämnena är väldigt intressanta och nyttiga också) så satt vi enda till 14.00 med en timmes lunch! :) men det va skönt att få åka hem innan solen försvann ;)

På kvällen var jag hundvakt åt Ronja, städade hela lägenheten och tvättade lite. Vid halv 9 kom Timmy och vi lagade lite middag och kollade på snabba cash 2, mycket bra film men som vanligt är första filmen bättre! ;)

Igår lördag startade vi upp med en härlig promenad i solen med Ronja och utforskade vägen till Blackebergs centrum där vi hittar både tunnelbanan, Apoteket och Hemköp (och även lite andra småaffärer). Hittills har det varit mörkt när jag haft tid för detta och då har jag inte velat testa, men nu vet jag att det inte alls är speciellt långt att gå till tunnelbanan som jag trodde, däremot är det en gångväg (upplyst på natten) genom en skog typ! :P liiite skrämmande! ;D

Sen slog vi oss ner vid tv-spelet och satt där ett par timmar. Precis som dom senaste lördagarna har jag drabbats av huvudvärk, denna gång släppte det inte förrän vid 19-tiden trots huvudvärkstablett, SJUKT irriterande då jag vill träna BC på lördagar... :(( börjar lessna på att inte kunna göra de...

Resten av kvällen spenderade jag i soffan med en studiebok om pedagogisk dokumentation, väldigt intressant!

Nu är jag framme på gymmet och ska ta mig an ett riktigt hårt styrkepass! Denna vecka har inte varit det ultimata för att träna, både föreläsning, Personalmöte och förkylning!! Men dags att sätta fart igen!! :D

0 Kommentarer till "VAMS - vård av mig själv"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!