Torsdag!!

Herregud vilken miss jag gjorde i morse! Kan ses som ett i-landsproblem men jag kände mig ganska misslyckad iaf haha..
Jag stod och valde mellan "höstskorna" och vinterskorna och efter mycket om och men valde jag höstskorna eftersom dom är lite mindre klumpiga än vinterskorna.. BIG FAIL!!

Glömde detaljen att det va snöstorm igår och kliver utanför dörren i 20 cm nysnö... Där går jag med mina höstskor som inte ens har några mönster under sulorna.. SUCK!

Halkade omkring som bambi på hal is... Sen till råga på de så valde jag att promt gå ner för branten istället för den asfalterade och plogade vägen som är lite längre än branten. Ja juste, det var ju också lyckat!! Drattade så klart på rumpan och så tror jag banne mig att det längre tid att kämpa mig ner för branten i all snö med is under än vad det hade tagit att ta vägen...

BRA MORGON, verkligen haha!!

0 Kommentarer till "Torsdag!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!