Torsdag 21/2

God morgon! Sovit gott?

Jag somnade som en sten igår och natten gick alldeles för fort! Jag sover i snitt 6 timmar per natt (alldeles för lite) men vad gör man när timmarna inte räcker till?

Sitter på bussen och tittar på bilder från i somras och i våras och längtar verkligen till lite sol och värme!! Är så jäkla trött på kyla och snö nu, trött på att frysa och trött på att håret flyger åt alla håll!! Ge mig vår så jag kan börja promenera halvvägs till jobbet, så att det är ljust när jag går upp och så att det är ljust när jag åker hem från gymmet!!

Längtar även tillbaka till min vältränade kropp som jag lyckades med i våras! Trodde aldrig jag skulle lyckas med dom resultaten men tydligen så gjorde jag det!! Och jag ska banne mig göra det igen också!! (Måste bara sluta med alla godsaker som såååå gärna slinker ner!!)

Första nivån blir att ställa in hjärnan och andra nivån blir att köpa mat när lönen kommer! :P

0 Kommentarer till "Torsdag 21/2"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!