Tisdag

God morgon!

Full rulle på schemat idag och då måste man gå upp tidigt! Nä skämt och sido, det hade varit guld värt att få stanna i sängen ett par timmar till men jag börjar 7 så det va bara att släpa sig upp...

VARNING! Kallt som tusan är det också!! Men ser ut att bli en liknande dag som igår då solen kom fram och värmde på bra på eftermiddagen. Verkligen stor kontrast!

Efter jobbet ska jag hämta min bil (hörde ni? BIL! Så skönt!!) och först avverka ett pass på gymmet och sedan storhandla! Både kylen och frysen är tomma, skulle kunna räkna upp måltiderna jag skulle kunna äta (för inte bara innehålla pasta, ris eller potatismos för de har jag gott om) på en hand! Haha! Det är även därför jag tänker ta bilen denna gång. Förra månaden åkte jag buss alldeles själv med två hyr tunga kassar som helst plus gymkläder plus handväska - BIG misstake!! Så gör om - gör rätt - ta bilen!

0 Kommentarer till "Tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!