Tisdag - välkommen träningsvärk!!

Det är så härligt att vakna och känna att man inte kommer upp ur sängen. Inte pga trötthet utan pga träningsvärk! Min mage är helt slut, insidan på mina lår gör så det ser ut som om jag skitit på mig, eller iaf känns det som om det ser ut så! Haha! Men jag älskar träningsvärk så denna härliga smärta är bara välkommen!! :D.

Sen vill jag denna morgon bara hylla "en kopp te" så här på tidiga morgonkvisten! Det är en av mina nya rutiner, att ta med mig en kopp te i min termosmugg och dricka på vägen till jobbet. Den verkligen förgyller på nått sätt! Man kommer ut i den här mörka kylan och så går man där och smuttar så lite gnutta värme!! Tummen upp säger jag bara!!

God morgon på er! :)

0 Kommentarer till "Tisdag - välkommen träningsvärk!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!