Time For school

Jag hoppas att denna dag blir lärorikare än den förra skoldagen då allt blev inställt. Då satt vi visserligen och diskuterade den uppgift vi skulle göra på de inställda seminarierna och sedan kom det uppgifter om att vi denna fredag ska arbeta med den uppgiften.. Så frågan är om vi får gå hem eller jobba vidare med uppgift 3! :D

Slutar redan klockan 14 idag och sticker raka vägen till gymmet! Känns som om mitten av mars närmar sig alldeles för fort!! Dags för mätning igen och jag tror ju inte att jag har ökat 1 kg i muskelvikt!! :D

Sen ikväll kommer Fia hem till mig och vi ska ta oss nått glas vitt, spela supermario och sedan ska hon sova hos mig, precis som förr!! Mysigt värre!! :D tänk så mycket man gjorde förr och så mycket roligare man hade det! Vi jagade fester varenda helg, spelade ingen roll om det var hemma hos en kompis kompis kompis, bara det fanns nånstans att festa! Haha! Och kul hade man! Jag undrar om själva letandet av både fest och alkohol var en del av det roliga?

I alla fall, det här är en bild på mig och Fia när vi satt på planet påväg ner till Holland i höstas ❤

0 Kommentarer till "Time For school"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!