Söndag 17/2

Hallå där!

Tog en härlig sovmorgon i morse, klockan ringde vid 11-tiden och då var det dags att börja göra sig i ordning för födelsedagsfika för lillasyster.

Vid 14.00 var det fika och jag som aldrig varit hemma hos henne och hennes pojkvän Robin, tog mig en husesyn till att börja med. När släkten hade vågat sig in kastade jag mig på glassen, fruktsalladen, bullarna och kakorna. Bara för att jag tänker att jag egentligen inte borde så är jag såååå jäkla sötsugen hela tiden. Senare dukade Lotta även fram en stor härlig godisskål som jag självklart inte heller kunde låta bli!! :P

När vi åkte därifrån ville mormor och morfar och farmor åka med och ta sig en titt in i min lägenhet. Alla lika glada att få se så fint det är hemma hos mig! ;)

Resten av kvällen har jag och Timmy spelar vidare på Lego-spelet. Vi är uppe i 67 % nu och närmar oss sakta men säkert 100%!! Men jag är glad att det tar tid! :)

Dags att sova! Imorgon väntar planeringsdag på jobbet.

0 Kommentarer till "Söndag 17/2"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!