Skön helg!

Vid 10 i morse ringde klockan. Solen lyste in genom fönstret och retade mina ögon. En fin dag väntade där ute.

Planerna för dagen var redan satta. Vi skulle åka till biblioteket i kista och låna en lärobok till kommande kurs, sedan vidare till gymmet för lite styrka och avsluta dagen ensam med min tenta.

Vi tog det lugnt, handlade frukost och åt på vägen, njöt av solljuset och lånade boken. Hemma hos Timmy igen lade vi oss på soffan en snabbis för att mysa lite och vips var klockan halv 5 och jag behövde åka hem och skriva tenta. Vi slocknade totalt båda två!! Och det var knappt så vi fick upp ögonen!! Tror vi sov i 3 timmar eller nått, riktigt trötta.. Haha!

Så det var bara att gå till bussen där jag sitter nu. Timmys busskort har gått ut så ensam kväll blir det, kanske se till att ta hand lite om mig själv när tentan är inskickad :)

Igår förresten åkte vi hem till Johan och Jenny efter träningen. Handlade med oss mat från foodcourten och sedan bjöd dem på chokladpudding och grädde... HUR GOTT SOM HELST!! Så länge sen jag åt det att jag hade glömt bort hur gott det är!!

Vi satte på tvn och tittade lite på melodifestivalen men sen kom det bästa... BUMBIBJÖRNARNA!! Haha! Awsome!

0 Kommentarer till "Skön helg!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!