Onsdag - Träning

Åtta timmar på jobbet, en timme på gymmet och sedan har näsan varit i min tenta. Den här tentan är egentligen inte så svår, det finns massor att skriva om lärande, bedömning och dokumentation men frågan är om det jag vill skriva är det som lärarna är ute efter. Och dessutom ska man koppla sina tankar till kurslitteraturen vilken också är svårt att komma ihåg ALLT man har läst av alla dessa grymma böcker...

Men men.. På gymmet idag gick det ganska bra i alla fall. Tog mig an löpbandet där jag inte varit på ett bra tag faktiskt. Klarade 25 minuter så man märker att konditionen har blivit sämre under vintern. Jag har inte alla tränat kondition på samma sätt då.
Sen gick jag på styrka som funkade mycket bättre. Det var dags att träna bröst och jag hade riktigt bra pump och körde högre tyngder än vanligt!

0 Kommentarer till "Onsdag - Träning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!