Ms trötter

Jag har varit som en levande zombie! (Man skulle nästan kunna kalla denna blogg en dagbok kring hur trött jag är haha förlåt!!) höll på att somna på föreläsningen, samma på seminariet, satt och nickade på tvärbanan.. HELT SLUT!! Så eftersom Fia ska komma till mig rätt sent ikväll så passade jag på att sova lite innan jag skulle dra till gymmet. 2 timmar senare SLÄPAR jag mig ur sängen! Fredagarna är inte nådiga när det gäller min trötthet, det är då den kommer ifatt från hela veckan!

Men men, nu är jag i alla fall påväg till gymmet för att köra biceps och mage! Timmy säger att han vill köra mage extra hårt tills den dör men då får han också se till att inte ge upp! ;D psst! Jag har bättre magmuskler än honom!! Hihi!

Nu kör vi!!

0 Kommentarer till "Ms trötter"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!