Måndag 18/2

Hej på er! 
 
Det har varit en riktigt soft dag idag. Fick både börja senare och sluta tidigare tack vare planeringsdagen. Vi har suttit och skrivit nulägen för er som nu vet vad det är för nått.. ;) 
 
Efteråt tiggde jag snålskjuts med kollegan till Bromma för att ta bussen vidare till Sumpan och inta gymmet för första gången på 1,5 vecka efter ofrivillig vila. Dags att börja om igen. Muskler försvinner så jäkla fort och jag som både förtärde alkohol förra helgen som bryter ner muskler och dessutom blev sjuk i veckan så jag bara varit säng och soffliggandes ett par dagar. Jäklar va musklerna växer känner jag.... *Mutter*
 
Men idag var det fart på mig igen! 30 minuters PW (för att börja lite lugnt i alla fall) och sedan 4 varv cirkelträning med marklyft, fällknivar, övre rygg och ja hmm.. vet inte vad den övningen heter men jag har iaf slängt med en vikt mellan benen och upp i luften! Haha! Efteråt tog jag även två ryggövning i maskinerna och jag tog faktiskt riktigt slut på mig själv. 
 
Dock har jag ett litet problem när jag tränar, speciellt rygg. Jag har starkare muskler i rygg än vad min greppmuskler i armar och händer klarar av vilket innebär för mig att om jag ska göra marklyft med den vikt som min rygg egentligen skulle klara så tappar jag stången. Idag körde jag på 40kg och fick 2/3 ggr stanna på 5 rep för att ta nytt grepp innan jag färdigställde mina 7 reps. HAR NI NÅGRA TIPS?? 
 
Efter lite jobb med tentan är det nu dags för mig att hoppa i sängen! Lång dag väntar imorgon med - personalmöte 17.00-20.00. Älskar dessa 13 timmars dagar....
 
God natt!! 
 

0 Kommentarer till "Måndag 18/2"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!