Lördag = BC!!

Ja visst är det så att jag för första gången på över två månader ska träna Body Combat!! Och som jag har saknat det!! Men jag har verkligen haft motgångar detta år, både fullt med aktiviteter och återkommande huvudvärk! Men så idag då ska jag se till att köra järnet så svetten bara rinner!

Sen har jag under morgontimmarna varit väldigt effektiv med min tenta att den är i princip klar. Eller rättare sagt så får jag inte skriva mer för det finna ingen plats! Typiskt... Men det betyder att jag nu får tid att åka och låna nästa kurs böcker... Haha! Kul liv!

0 Kommentarer till "Lördag = BC!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!