Lördag 16/2

Oj va tiden går fort!! Nyss va det nyår och redan har halva februari gått!

God morgon på er i alla fall, hoppas ni tar tillvara denna dag som alla andra dagar.

Jag vaknade redan vid 8 i morse men jag tycker inte att det gjorde nått för jag ligger fortfarande nerbäddad i sängen och har även ätit frukost här :)
Egentligen skulle jag med på ett 50-års firande idag men eftersom jag aldrig blir av med den här dunderförkylningen som verkar sitta i ögonen dessutom (det gör ont så fort jag tittar åt sidorna) så tar jag istället en heldag i sängen för att se om jag blir någe bättre. Kanske påbörjar min tenta också :)

Ha en bra dag!

0 Kommentarer till "Lördag 16/2"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!