Kvällsfix och trix

Efter jobbet åkte jag som vanligt till gymmet. Tog 20 minuter på löpbandet (måste öva upp min kondition igen!!) och två cirkelpass med biceps-, ben/rumpa- och magövningar i fokus. Mina armar darrade lite grann när jag gick därifrån - nöjd tjej!

Jag sa ju i morse att jag skulle ta min bil och åka och handla mat. Det visade sig att pappa hade lagt beslag på min bil för verkstad och återbesiktning så jag fick nöja mig med bussen och lite mindre mat i kyl och frys men jag överlever i alla fall!! :)

Resten av kvällen har jag spenderat med en lärobok som försöker förklara begreppen mångkultur och interkulturell. Ja det är absolut inte det lättaste men den gör så gott den kan och jag försöker verkligen förstå vad jag läser!! Och nu när jag pratade med Timmy så verkade jag faktiskt kunna återberätta och beskriva begreppen rätt bra, hoppas bara att det är rätt!! Haha!!

Nu ska jag ta och sova, imorgon är jag ledig från jobbet för lite mysiga äventyr tillsammans med Minna! ;)

God natt!!

0 Kommentarer till "Kvällsfix och trix"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!