Krya-på-mig-dag

Känner mig redan mycket piggare!! Fick feber en sväng i går framåt kvällen, men innan jag gick och la mig så hade den försvunnit och i morse när jag vaknade kände jag mig bara som en snorbomb -vilket jag även fortfarande gör.

Så idag är jag hemma från jobbet och kurerar men det spritter i kroppen så jag har tvättat tre maskiner, diskat och studerat inför redovisningen och tentan som snart är här. Mycket spännande material jag läser just nu faktiskt! Bland annat läste jag en bok från Skolverket om bedömning i förskolan och jag har kommit fram till att hur objektiva och icke värderande vi än är så kommer vi alltid att tolka barnen utifrån våra egna ryggsäckar.. Så är det bara.

Sen såg jag på Facebook att kära Armin van buuren kommer och gästar på Bråvalla festival i Norrköping i sommar! Jag kanske inte är någon fantast på trance-musik men är det så att han kommer till en så nära stad så är det ju klart man kan vara där! Dessvärre kostade det massa pengar... Men vi får se, skulle vara kul!! :)

0 Kommentarer till "Krya-på-mig-dag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!