Helt orklös..

Åkte som sagt till jobbet en snabbis i morse innan jag begav mig till vårdcentralen. Efter mitt lilla besök där åkte jag hem till Timmy och överraskade honom i väntan på mitt nästa läkarbesök i Vällingby. Jag kröp då ner under täcket och kände hur jag bara mådde sämre och sämre. Till slut var jag tvungen att bege mig iväg, lika bra att få läkarbesöket gjort.

Väl i Vällingby passade jag på att gå in i Telias butik och snabbt bara köpa mig ett skal till mobilen som täcker alla sprickor och som inte är Minnas skal! :P Desto tråkigare fick jag ställa in lunchen med Minna för jag ville bara hem och sova!!

Sedan jag kom hem strax efter 12 har jag legat på soffan och halvsovit, förutom då Timmy kom till mig och hade med sig semlor ❤ På två minuter hade vi båda slängt i oss en varsin och ville egentligen bara ha mer! Haha! Sen somnade vi båda två i soffan.

Jag börjar känna mig lite bättre tror jag, iaf piggare. Oftast när jag är sjuk så varar det bara i en dag och någon feber har jag ju inte fått. Så ja vi får väl se om jag kan jobba imorgon eller inte :)
Dock blir det träning tidigast på fredag :(
Ja ja, what to do liksom!! Nu ska jag försöka få igång en film!

0 Kommentarer till "Helt orklös.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!