Fredag 22/2

Välkommen upp till en av de fattigaste helgerna om året! Min pengar var slut redan i början av augusti men inte gråter jag för de, däremot är jag väldigt glad att jag ska spendera denna uberfattiga helg med näsan i min tenta och slipper tänka på allt annat jag skulle kunna göra! ;)

Vilken härlig träningsvärk jag har idag efter gårdagens multifit-pass! Tänker absolut köra det flera gånger!

Igår så fick Timmy ett erbjudande som skulle resultera i en spontanresa till Holland och danceeventet Reverse. Jag har suktat lite efter det här eventet i några år men platsen gick till någon annan och vi fick inte följa med... =( Men vad gör det när man kan jobba istället? Tjoho! Eller? Tröstar mig med att det är 2 veckor kvar till Monday Bar istället!!

 


Bjuder även på denna mjukis. Tycker den är riktigt fin och att lyssna på den morgon får mig att starta dagen med ett lugn i kroppen. Lyssna och njut!

 
0 Kommentarer till "Fredag 22/2"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!