Best friends

Hallå där!

Hoppas dagen varit bra för er! Själv har jag varit i skolan och haft examinerande redovisningsuppgift. Mycket inspirerande redovisningar denna gång som gav många idéer att ta med till jobbet på måndag.

Sista seminarier blev frivilligt så jag valde att åka hem och spela tv-spel med Timmy. Vi kämpar fortfarande med vårt Lego-spel, sakta men säkert framåt.

När klockan blev runt 6-tiden gick jag ner till affären, handlade middag och snacks och åkte hem till mig.
Sedan har jag spenderat kvällen med dessa två fina flickor (se bilderna). Tilda åker den 10 mars utomlands i 3 månader så tyckte vi skulle ses lite innan så klart!! Även om det bara blev två timmar idag så får vi väl nöja oss med de! :))

God natt!

0 Kommentarer till "Best friends"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!