Be my Valentine!

Så här firade jag min alla hjärtans dag. Timmy hade, som jag tidigare visste om, bokat bord på Kaknästornets restaurang. Strax efter 19 kom vi dit efter lite otur med förseningar i busstrafiken - så klart!!

Vi åkte hissen upp 28 våningar och blev placerade vid ett bord för två vid fönstret med en utsikt över halva Stockholm! Så fint och en riktigt mysig restaurang!

Jag hade ju dock kvar min förkylning och man känner sig inte så fräsch när man sitter på restaurang och snorar och hostar och dessutom hade jag svullen och smärtande mage. Maten däremot var gudomlig - Grillad biff med rostat potatis, beasås och tomatsallad! Vi njöt av varenda liten munsbit!

Påvägen till restaurangen stannade Timmy upp och köpte mig en stor fin ros och när vi gick ifrån restaurangen fick jag ännu en liten ros. Båda två klarade den kalla resan rätt bra ändå! :)

När vi kom hem igen mådde jag sämre så vi gick och la oss nästan på en gång men först gav jag Timmy ett litet häfte jag gjort med "10 saker som jag älskar med honom". (Man får göra det bästa av situationen när man är fattig!) :))

Men det bästa av allt var att jag fick spendera hela kvällen tillsammans med honom ❤

0 Kommentarer till "Be my Valentine!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!