Årets första PW!

Hoppade i träningskläderna och pluggade in musik i öronen. Letade upp en väg på Google maps som jag tänkte promenera och satte igång. Efter halva vägen hade jag gått fel väg tydligen haha, så turen blev längre än jag tänkt men det gjorde inget för jag kan ju inte påstå att jag gick fort där i början. En väl använd snöig väg längs med vattnet i skogskanten gjorde mig till bambi på hal is! Det va inte det lättaste att ta sig fram vill jag lova.

Men 36 minuter senare var jag hemma igen alldeles svettig. Solen värmer riktigt skönt idag!!

Det är lite kul att utforska mitt nya område, jag har ju ingen aning om vad som finns i min närmiljö. Nu på promenaden hittade jag bland annat en stor grillplats högt uppe på ett berg/kulle precis vid vattnet! Hur mysigt kommer inte de vara i sommar att gå dit ett gäng en varm sommarkväll!?! Gud så jag längtar!!

0 Kommentarer till "Årets första PW!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!