Äntligen måndag!!!!!

Eller? Nä, jag har haft det så skönt och lugnt hela helgen att jag bara vill ha mer!

Igår kom Jeanette och Tim förbi på middag - kyckling med ris, gräddsås och svartvinbärs gelé! Mumsigt och mycket trevligt!

När dom hade åkt hem satte sig jag och Timmy och spelade LEGO lord of the rings, och ja inte kan man släppa det där spelet i första taget!! Så klockan bara sprang iväg så klart! Haha!

Idag är en ny dag med nya tag! Jag har packat väskan med allt möjligt för att klara dagen! ;D

Te
Frukost
Mellanmål 1
Mellanmål 2
PWO
Proteinpulver

0 Kommentarer till "Äntligen måndag!!!!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!