Time goes by

Oj! Var det i söndags som jag senast bloggade... Tiden går alldeles för fort och jag har alldeles för mycket att göra!

I måndags åkte jag först till stan för att inhandla lite saker inför Monday Bar (vi åker ju imorgon!!). Dock avskyr jag när typ allt smink och alla hårprodukter tar slut samtidigt... 900kr (vilket för mig är mycket) inne på Kicks och då köpte jag bara nödvändiga saker!

Sen mötte jag upp Timmy i sumpan och vi storhandlade. Det behövdes VERKLIGEN fyllas på i både kyl och frys! När vi var klara åkte jag hem med varorna, packade upp, vikte alla kläder som vi tvättade i söndags och lagade tacos medan Timmy gymmade.

I tisdags skulle jag ha tatuerat mig men tatueraren hade fått för mycket att göra så han avbokade min tid. Istället mötte jag upp Timmy i Liljeholmen och följde med honom runt medan han letade skor.

Igår åkte jag till stan efter jobbet och köpte mig en surfplatta. Efter mycket tankar kring vilken som skulle vara bäst för mig och vad mitt syfte med plattan skulle vara, så blev det en Microsoft Surface RT med Windows 8. Det är verkligen som en liten dator, jag kan till och med koppla den till skrivare och eftersom mitt största syfte är att använda den i skolan så passar det mig väldigt bra.

Efter det begav jag mig till Lidingö. Det var nämligen Timmys tur att tatuera sig. Han har ingen sedan tidigare så han skulle få känna på denna härliga smärta för första gången! Hihi! Han sa nästan aldrig att det gjorde ont men efteråt smög det fram mer och mer att han hade haft rätt ont på vissa ställen ändå! ;) men snyggt blev det! Och det roliga är att det är samma tatuerare som tatuerade mig och Tilda senast och igår berättade jag det för honom och han kom minsann ihåg oss som två tokiga tjejer som tog en jävla massa kort! Haha!

Igår blev det lite kaos på jobbet när alla inskolade men lite ledsna barn, nya inskolningar, föräldrar och nya pedagogen kom samtidigt allihopa! Så idag tar vi nya tag och får en timmes planering innan vi börjar! Skönt! :)

0 Kommentarer till "Time goes by"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!