Söndag igen

Vart tog helgen vägen?? Jag gick ju nyss hem från jobbet! Men men, det gör inte mig nått. Jag ser fram emot dagen imorgon för då ska barnen få vara hos oss utan sina föräldrar en stund. Spännande!

Idag har varit en lugn och skön söndag där vi även gjort lite nytta. Vi har spelat lite tv-spel, tränat, handlat och städat.

Jag har hamnat i en period då motivationen för träningen har hamnat på minus. Jag känner en ständig motgång och motvilja till träningen, som om den har blivit ett måste istället för ett intresse. Så jag har valt att jag måste släppa lite på träningen för att hitta tillbaka till motivation. Som idag körde jag ett styrkepass med triceps, det som förut var en riktigt favorit. Och mycket riktigt, det blev ett härligt pass.
Kommande veckan har jag bokat in olika pass så som SATSenergy, street Dance och LEGsolution för att öka motivationen.
Det här ska bli roligt! :)

0 Kommentarer till "Söndag igen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!