Sommarens sista vindpust

Det va länge sedan jag var uppe så här tidigt! Klockan ringde första gången kl. 04.40 och 05.00 var det dags att krypa ur sängen. Vi har börjat med det riktiga schemat nu när barnen börjar bli varma i kläderna... Eller ja, de större barnen börjar bli snarare. De yngsta har snarare precis börjat förstå att mamma och pappa inte alltid kommer vara på förskolan. Fin kör vissa stunder!

Jag hörde ett rykte om att simmaren tar sin sista vindpust här i dagarna. Så idag passade jag på att ha på mig shorts! Vem vet, det kanske är sista gången för den här sommaren!

0 Kommentarer till "Sommarens sista vindpust"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!