Photos

Jag kom äntligen ihåg att ta kort och mäta mig igår! Vill gärna göra det på morgonen och helst innan frukost men denna gång blev det någon timme efter frukost istället.

Resultaten var väl inget att hurra för men det är ändå "före-bilder" och "efter-bilder" kommer om ca 4 veckor. Förra gången tog det 12 veckor innan jag nådde se mål jag ville nå så antingen får jag sätta en jävla fart eller så kommer det kanske inte ha hänt så mkt på 4 veckor... :P

Jag hade en ledig dag igår. Tränade på fm, åt lunch solade och badade nere vid vattnet i Blackeberg, sen mötte jag Timmy i Kista och vi gick hem till Johan och Jenny för att grilla. Sen kom även Ante och Lina förbi en snabbis.

Vid 21-tiden gick vi ner till centrum. Det va dags för premiären av Pacific rim. Riktigt bra film! Det hände saker hela tiden och ja, den hade även humoristiska inslag mitt i all action.

0 Kommentarer till "Photos"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!