Mios höstkollektion

Efter jobbet idag åkte jag till SATS Liljeholmen där jag hade bokat in mig på SATS energy. Ett pass fullt av energi som egentligen påminner väldigt mycket om arobic fast med mer utfall och knäböjövningar av olika slag. Jag själv kände att det inte riktigt var min smak men jag blev svettig och med tanke på alla benövningarna så är detta egentligen ett pass som passar mig. 
 
När jag kom hem hittade jag nya MIO-katalogen i brevlådan. Eftersom jag och Timmy flyttar i oktober kunde jag inte låta bli att titta runt och inspireras. Vi vill ha det mysigt och hemtrevligt samtidigt som det ska vara stilrent och enkelt att städa! Mycket att tänka på och sen kan man ju lägga till att ekonomin ska räcka till dessutom! ;) 

 
0 Kommentarer till "Mios höstkollektion"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!