Khaleesi

"Hej!

Mitt nya namn är Khaleesi efter den vackra prinsessan i tv:serien Game of thrones, eftersom det är precis vad jag är.

Under resan hem var jag lite orolig och tyckte inte riktigt om att sitta i transportburen, men så fort vi kom innanför dörren gick jag ur buren och började undersöka mitt nya hem. Jag har ätit, druckit vatten, kissat på lådan och busat för fullt med mina nya leksaker och matte och husse. Jag tog mig även en liten eftermiddagslur på soffan."

Vilken mysig dag vi har haft! Vårt lilla hjärtegull har fått så mycket kärlek och aktivering att hon kommer sova gott i natt! Fast just nu leker hon med snören som hänger ner från kläder på tork.. Haha!

Men vet ni!! Jag har nästan glömt bort att jag börjar mitt nya jobb imorgon!! Iiihh! Det pirrar till i magen varje gång jag tänker på det och ändå så har jag inte riktigt förstått det. Jag vet knappt va mina kollegor heter, jag har aldrig varit inne i lokalerna endast kikat in genom fönstren och jag har egentligen ingen aning om vad vi ska göra under dagen! :D Lär väl bli en hel del planering och möblering iaf! :)

God natt på er!

0 Kommentarer till "Khaleesi"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!