Katt och hund

Denna helg har varit otroligt lugn för mig, knappt tagit mig utanför dörren. Vaknade i torsdags med halsont så jag passade på nu när jag ändå inte har pengar på kontot att bara slappa.

Men idag kom mamma förbi med Ronja en stund. Khaleesi behöver ju få lite sällskap när vi är borta nästa helg och då har mamma erbjudit sig att vara det sällskapet. Men då måste Khaleesi först få träffa Ronja, hon är ju inte van med hundar ännu. Så idag träffades dom för andra gången. Inget fräsande, knappt att hon gömde och hon var väldigt nyfiken och framåt och undrade vad tusan det där lurvet är för nått! Bästa är att leka med Ronjas svans!

0 Kommentarer till "Katt och hund"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!