Dance to the beat

Ja då var den tredje dagen på jobbet över, allt lika teoretiskt som igår. Vår chef sa att vi skulle få veta arbetslagen innan vi gick hem idag men när vi mötte upp henne så hade hon besök av någon inspektion och hade inte tid. Så imorgon bitti startar vi upp med ett möte där vi ska få veta våra arbetslag och sedan kan vi börja möblera! Äntligen!! :D

Efter jobbet tog jag mig till gymmet eftersom jag aldrig kom dit igår. Ska börja köra i liljeholmen efter jobbet, bara en station ifrån, så hinner jag inte bli så där ofantligt trött innan man nått fram till gymmet! :) Det känns som om träning och kost börjar ge resultat, iaf att mina magrutor börjar titta fram lite! :D

Efter gymmet svängde jag in på nån lite rolig affär och hittade två par party-glasögon, då tänkte jag direkt på att det snart är dags för kryssning igen!!

0 Kommentarer till "Dance to the beat"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!