Checklista

Idag när jag hämtade min mobil efter att alla barnen hade gått hem så hade jag allt ifrån sms och missade samtal. Bland annat hade bostadsförmedlingen ringt för att boka en visning av nuvarande lägenheten, den ska ju ut på marknaden. Sedan hade jag fått sms av Agria försäkringar som efterfrågade autogiroansökan till Khaleesis försäkring, vilket vi hade glömt att skricka in. Till sist hade jag även fått en påminnelse om att det var dags att boka tid för sista sprutan Gardasil. 
 
Så när jag kom hem ringde jag direkt till bostadsförmedlingen som självfallet hade gått hem för dagen. Jag fyllde i ansökan till Agria och skickade Timmy med den till brevlådan. Till sist började kolla på tid för vaccinet och upptäckte att de idag hade öppet till 18.30 i Vällingby och kastade mig i bilen och åkte dit. Fick komma in på en gång och 18.25 var jag vaccinerad och klar. 
 
Så då kan jag bocka av dagens göromål, krypa upp i soffan och vänta på att Timmy ska komma tillbaka hem och laga mat! ;) 
 
 
0 Kommentarer till "Checklista"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!