6 dagar kvar till Monday Bar

Jag har under veckan sett att flera av mina vänner har kommenterat eller delat en länk till en video 'Sommarens hardstyle 2013'. Så nu på kvällskvisten fick jag syn på den igen och tänkte att det var dags för även mig att lyssna. Jag har hittills bara kommit ca 20 minuter in i mixan av 1 timme, men jäklar vilka bra låtar det är! Den som gjort mixen har verkligen valt ut sommarens bästa låtar och dessutom gjort en lika lång video från sommarens alla olika utomhus events. Får lite ångest över att jag själv inte har kommit iväg denna sommar men tänker försöka satsa på Tomorrowland nästa år. 
Men ta gärna en titt på videon ni också om ni är intresserade!
 
 
0 Kommentarer till "6 dagar kvar till Monday Bar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!