Vårkänslor

God morgon alla solstrålar!
 
Jag har idag ställt klockan på 08.00 för att så tidigt som möjligt vara på gymmet då jag gick miste om det igår. Sedan kommer alla timmarna på detta dygn gå till att skriva klart tentan. Den ska vara inne på torsdag men nästa kurs börjar på fredag och det finns risk för att vi ska läsa en massa tills dess. Detta vet jag inte än eftersom vår seminarieledare ännu en gång brutit mot skolans princip att skicka ut kursmanualen 3 veckor innan kursstart. 
 
Men vet ni vad jag såg utanför mitt fönster? Något som verkligen gav mig vårkänslor!! Jag tittade ut och såg att solen sken på min balkong! det börjar alltså bli dags att införskaffa lite utemöbler och sedan lite blomster! :D
 


0 Kommentarer till "Vårkänslor"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!