Utmattande dag

Det har varit full rulle på mig exakt hela dagen. Från den stund jag klev innanför dörren på jobbet har jag arbetar med dokumentation, gjort utflykt till biblioteket, tillbaka till jobbet för lunch och visserligen vila, efter rasten hade jag "portfolioträff", plockade ner väggdokumentation, skrev veckobrev, åt mellis i farten, skrev dokumentationen från utflykten idag och igår och avslutade dagen en halvtimme ute på gården. 
 
Direkt hem och satte mig här vid datorn för att skriva klar min tenta som nu äntligen faktiskt är färdig och inlämnad! Jag har nog aldrig lagt ner så mycket energi på en tenta men detta har även varit den svåraste... Såå.. Nu är det bara att sätta fart med nästa uppgift som är att börja läsa texter som ska vara lästa tills imorgon. Synd bara att jag inte fått böckerna ännu och på adlibris står det att min beställning fortfarande behandlas. Därför tror jag inte att de kommer imorgon heller... 
 
En liten vila med en glass i solen fick jag idag i alla fall, tur är väl de!
 
 
1 Kommentarer till "Utmattande dag"
Postat av: bf

"Från och med idag är det NOLL sötsaker som gäller, med sötsaker menar jag godis, bullar, kakor, tårtor och dylikt. Blir jag sugen på nått är det frukt som gäller."

Det där är ingen frukt!!! :-O

Svar: Haha nej det är det inte, men jag skulle ju nästan kunna säga att det är en kokosnöt kanske? :D
Emelie


Datum: 2013-04-04 / Klockan: 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!