Underbara lördag

Halloj på er!
 
Igår var det fart i fläktarna. Vaknade vid 11-tiden och började långsamt göra oss i ordning innan vi gick till Subway och köpte frukost. Så jäkla gott det är!! Jag älskar smörgåsar och saknar verkligen att äta det till frukost.. 
 
Sedan satte vi oss på bussen och åkte hem till mamma där släkten väntade. I fredags fyllde nämligen mamma år och nu var det dags att fira. Men på nått sätt lyckades jag glömma mammas present, haha! Tur att jag träffar henne varje vardag ändå så hon får den på måndag istället. Det bjöds på glass, fruktsallad och lite annat smått och gott. 
 
Efteråt begav jag mig till stan och mötte upp Fia. Vi tog oss ett glas cider på Bar 54's uteservering. Lite kallt blev det dock men mysigt. En stund senare åkte vi till Kista och hem till Johan. Där skulle det grillas. Så fort allt kött var klart tog vi med oss allting och gick ner till en förskolegård där vi startade grillen och dukade upp på borden. Det va riktigt kallt men supergott med årets första grill! 
 
På förskolegården fanns två "snurror" och Timmy ställde sig på en av dom och jag snurrade honom. Sen sa vi åt honom att springa iväg. Han sprang framåt och upp på en kulle, trillda ner i rutschkana och åkte på sidan ner, ena skon flög, solglasögonen också och vi andra kunde inte sluta skratta!! Haha! Det va så jäkla roligt!! Så synd att vi inte filmade detta för då hade ni också fått er ett rejält gott skratt!! Haha! 
 



















 
0 Kommentarer till "Underbara lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!