Trotsar kylan!

God morgon!

Sovit gott? Jag har legat och rullat runt hela natten jag.. Kan bero på två anledningar egentligen, det första är att Timmy åker till Holland idag och inte är tillbaka förrän natten till Tisdag! Då ska jag ligga och sova i hans säng när han kommer hem!!
Det andra är att den här förbannade tentan ska in idag och jag har dessutom inte fått en enda bok att kunna läsa till kursstarten imorgon...

Jag drömde dessutom en dröm som också visar på att jag är stressad... Vi var på en Monday Bar kryssning som höll till på Birka cruises istället för Silja. Så denna båt hade stränga regler på hur volymen fick vara på båten och man fick typ viska, inte spela musik och de va knappt att dansgolvet fick ha volym på!
Hytt fick man välja själv och jag lyckades hamna alldeles ensam i en hytt långt ifrån mina vänner...
Sen skulle vi krypa omkring i massa trånga utrymmen och för varje nytt utrymme blev det trängre och trängre!! Tills jag började få riktig panik och vaknade!!

Som tur, var det bara en dröm!
Nu sitter jag på bussen som vanligt påväg till jobbet. Hann med en tidigare buss från Bromma så slipper gå ner för den långa backen till mitt jobb! Vilket är skönt eftersom jag idag trotsar kylan som infinner sig på morgonen och har tagit på mig min skinnjacka!! Men såklart jag en varm stickad tröja under, halsduk och vantar :))

0 Kommentarer till "Trotsar kylan!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!