Träning ska alltid vara roligt!

Hej på er!

Blogg-appen fungerade inte igår så det blev helt enkelt inga inlägg.

Jag vaknade för ca 30 minuter sedan och kunde sen inte somna om så varför inte utnyttja stunden och skriva om gårdagen tänkte jag! :)

Vi vaknade runt 10 tiden helt utvilade. I fredags när jag kom hem från skolan så sov jag två timmar mellan 17.30-19.30. Sedan skulle jag och Timmy ha filmkväll, vi båda somnade vid 23.30... Så slut!

Men iaf, på förmiddagen kämpade jag mig igen ca 25 sidor om gruppsykologi för att sedan gå och träna. Vi kände ingen stress på gymmet utan gjorde allt vad vi fann roligt. Jag sprang 5 km igen och stretchade medan Timmy körde klart sina bröstövningar. Eller ja, jag satt och tittade på en liten stund också! :P

Därefter körde vi magen tillsammans. Och det jag tycker är lite tråkigt är att hur slut jag än känner mig för stunden i magen, kan jag köra ännu mer och ännu mer osv... Känns som att jag aldrig blir helt slut längre!

Vi gjorde en härlig kycklingsallad till middag och jag fortsatte att studera. Väldigt rolig sysselsättning en lördagskväll!

Men vi avslutade så klart med lite goda jordgubbar, kiwi och dinkelkex med crème bonjour till andra filmen om Hamilton!

0 Kommentarer till "Träning ska alltid vara roligt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!