Trafik-kaos

Vet ni vad som hände mig idag när jag skulle hem från jobbet? Jo, när jag äntligen satt på bussen och andades ut efter en hektisk dag så meddelar busschauffören att bron mellan Ekerö och civilisationen har fastnat! Detta är tyvärr inte ovanligt... Beräknad tid för lagning var 1 timme!! SUCK!

Så jag och många andra började promenera. Det var nämligen bara bommarna som fastnat så man kunde gå över bron. Men jag hade ju då tyvärr en hel del packning... Ont i både rygg och fötter hade jag hunnit nästan halvvägs till Bromma när trafiken kom igång igen. Helt slut i kropp och sinne valde jag att hoppa över dagens BC pass, men vad gör de när man har gått en ca 5 km promenad och burit på ca 10 kg packning...

Tur att det har varit så fint väder från morgon till kväll iaf! :)

0 Kommentarer till "Trafik-kaos"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!