Tentan är färdig!!

Ja eller i princip iaf! Allt är skrivet, det jag har kvar är att skriva ihop alla referenser och titta över lite ändringar i formuleringar som är för lika det som står i referensen. Sedan ska jag läsa igenom minst en gång per dag för att se så det står rätt! Mina tidigare tentor innehåller så mycket småfel som är onödiga!

Så eftersom jag är klar med tentan har jag nu gett mig av mot kista för att fira Timmy med hans vänner. Det blir middag hos Johan och Jenny och sedan bowling på olearys.

Tidigare idag när jag var på gymmet så körde jag mina 100 burpees, denna gång på sämre totalttid men de sista 20 burpees jag gjorde utfördes på rekordtid - 1 minut 9 sekunder! Det går framåt! Vilan är alltid 3 minuter.
Men sen vara jag en trötter tjej som tränade övre ryggen. (Men på bilden ser jag ut som värsta biffen!!)

0 Kommentarer till "Tentan är färdig!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!