Stickade tröjor

Jag har nog egentligen aldrig varit något fan av stickade tröjor förut. Men nu börjar det finnas så mycket snyggt och skönt att jag har köpt mig ett par stycken ändå! För några veckor sedan köpte jag en vit, igår damp det ner ett paket i min brevlåda med två stycken till, en multifärgad och en lila/vit.

Idag njuter jag av våren med en av dessa som värme under min skinnjacka! :)

Är påväg till skolan helt oförberedd. Men det är inte lätt när man inte har fått litteraturen som ska användas. Jag beställde böckerna redan förra veckan men ännu har de inte kommit... Funderar på att beställa nästa kurslitteratur redan nu, då lär väl böckerna iaf komma i tid?

0 Kommentarer till "Stickade tröjor"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!