Party på Garbo

Vilken rolig kväll det blev! Vid 8-tiden började det droppa in lite folk hos Timmy. Jonte B och Mickan kom först, sen Jonte S och Josefine och sist kom Johan vid 9. Vi drack gott, spelade ett 'Sanning eller skitsnack-spel', lyssnade på musik och pratade i flera timmar. Vid 12-tiden drog Mickan hem och vi andra drog ut på Garbo som ligger 5 minuters gångväg hemifrån Timmy.
Vi dansade hela kvällen och pojkarna röjde gott uppe på podiet haha.

När det närmade sig stängning så lämnade jag min kuvertväska i Timmys händer för att gå på toa. När jag kommer tillbaka är de inte på samma plats och när jag hittar dom var min kuvertväska borta. I den hade jag telefon, alla kort, nycklar och allt! Blev helt tokig och sprang och letade efter den överallt. Efter ca 10 minuters intensivt letande står Timmy plötsligt med den i handen och berättar att han hade visst stoppat ner den i bakfickan och glömt bort de.... Vilket jävla minne! Haha! Skönt att den kom fram iaf! :)

0 Kommentarer till "Party på Garbo"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!