Nytt köksbord!

Hej på er! 
 
visst är det en alldeles underbar dag!! Vaknade vid 8.30 även denna morgon och startade upp med plugg. Sedan blev det frukost och efteråt började jag göra mig i ordning och promenerade iväg till Mio. 
 
Har ju tittat på ett köksbord där vilket jag också köpte. Gick in en snabbis på Jysk också och köpte två klappstolar som man kan använda om man blir fler än 4 personer till middagen. 
 
Sen kom mamma med stora bilen och hjälpte mig att köra hem varorna. Dessutom gick jag hjälp och sällskap med att skruva ihop allt också! Men nu är står allt på plats och jag ska bara förbi Mio en gång till och köpa sittdynor. Men denna gång ska Timmy följa med och välja! :) 
 
0 Kommentarer till "Nytt köksbord!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!