Ny rekordtid igen!!

Halloj! 
 
En lite annorlunda dag på jobbet idag. Fick hoppa in på en annan avdelning och öva på att vara pedagog för de allra minsta igen, inför hösten! Blöjor och ständig bajsdoft ska tillbaka in på avdelningen! ;) 
 
Fick dessutom jobba över lite men fick istället skjuts hem. Åkte sedan till gymmet och körde mina 100 burpees för 4e gången och det blev rekordtid!! Det ger verkligen resultat. Dessutom har jag kommit underfund med att jag inte ska känna efter mellan mina burpees för det är då jag blir trött. 
 
Efteråt körde jag ett magpass också, vill ju ha fram de där magrutorna igen! ;) 
 


Nu ska jag mysa med min älskling eftersom han imorgon åker till Holland och inte är tillbaka förrän på måndag kväll/natt.. Kommer sakna! 
 
God natt :) 
0 Kommentarer till "Ny rekordtid igen!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!