Något som förgyller mig morgon <3

I morse när klockan ringde såg jag att min kära älskling hade skickat sms till mig efter att jag hade somnat. Detta är något som verkligen får mig att starta dagen med ett leende! Han är bara för go <3

Hela dagen har jag varit i skolan. Jag och min arbetsgrupp har haft diskussionsgrupp där man skulle skriva en text till idag om ett dilemma på förskolan, i skolan skulle vi sedan läsa upp denna text och låta de andra diskutera den ur olika perspektiv. Vi har suttit ner i typ 8 timmar!! Spring i benen samtidigt som jag är så fruktansvärt trött så jag knappt orkade hålla mig vaken under sista seminariet. Zzzz... Hade en tanke om att åka och träna men istället ska jag faktiskt hem och sova ett par timmar så att jag orkar hålla mig vaken under mitt och Timmys filmmys! :)

0 Kommentarer till "Något som förgyller mig morgon <3"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!