Mysig och lugn dag

Gud vilken mysig promenad vi gick idag! Vi tog oss hela vägen från Sundbyberg tilKarlberg, ca 5-6km tror jag att det blev totalt. Solen sken och värmde hela vägen och när vi kom fram till Karlberg belönade vi oss med en varsin glass! Haha! Men gott var det! Det som va lite extra mysigt var att det var en lugn promenad, ingen pw. Timmy har ju nämligen fått virus i halsen och får inte utföra ansträngande aktivitet på 7 dagar. 
 
En stund efter att vi kom hem dukade vi upp gårdagens rester av Tacos - på balkongen!! Blåste liiite kallt men vad gör man inte för att få njuta av solen? ;D 
 
Under kvällen har jag inte gjort mycket roligare än pluggat medan Timmy varit hos Johan och Jenny. Men nu är jag på väg tillbaka till Sundbyberg, imorgon hoppas jag på både träning och lite äventyr! ;) 
 
0 Kommentarer till "Mysig och lugn dag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!