Måndag

God morgon! 
 
Hoppas allt är bra med er! :) 
 
Igår efter sista inlägget, mötte jag upp Timmy och vi promenerade till Mio. Vi valde ett par randiga marinblå/vita stolsdynor och hittade även ett par marinblåa underlägg och slog till. 
 
Sen blev det dags för mig att ta mig till gymmet. Jag var inte alls sugen på att springa på löpbandet så jag sket helt enkelt i det! :) 
Istället värmde jag upp 5 minuter på CT och körde sedan ett bröst- och magpass, vilket gick riktigt bra! Och även om inte svetten rann om mig så var jag slut i mina muskler och det är ju faktiskt att ibland inte köra helt slut på sig! :) 
 
Vi åkte hem till mig och invigde vårt nya matbord vid middagen! :D mycket mysigt! 
 
idag väntar jobb, träning och studier! 
 
 
1. Efter träning
2. Soligt i Sundbyberg
3. Träning gör mig glad! 
4. Försöker spänna armarna men jag vette tusan om det går haha.. 
5. Min nya SATS-påse som jag fick som present efter att återigen ha klarat av träning 2 dagar i veckan i 12 veckor i sträck. 
6. Nya matbordet med stolsdynor och underlägg
0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!