Måndag igen...

God morgon på er!

Eller god vet jag inte om jag har lust att säga. Jag har sovit alldeles för lite i helgen och jag vet ju hur lite jag sover i veckorna, känns som att jag är dömd att vara ständigt trött den här veckan, väldigt lyckat då vi har inskolning på jobbet. Ja! Haha!

Igår när jag kom hem från Timmy så satte jag igång med massa söndagssysslor. Jag tvättade två maskiner, städade lägenheten, diskade och bytte lakan. Så nu är det återigen rent och fräscht hemma hos mig. Känns som om man aldrig hinner med dessa sysslor eftersom jag har så mycket annat att fixa med, skola, jobb och träning exempelvis.

Men jag tänkte visa er hur det kan se ut när jag diskar hemma hos mig, ni kanske finner nått lite roligt i mitt diskställ? ;)

0 Kommentarer till "Måndag igen..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!