Lördag = paaaarty!!

God morgon!!

Sov som en stock i natt. Jag tar verkligen igen alla missade sovtimmar från veckan på helgen. Efter 12 timmars sömn tvingade jag mig själv att vakna!

Har under morgonen testat flera olika outfits för ikväll, är ännu inte riktigt nöjd men nu får det vara för jag ska göra mig i ordning hemma hos Timmy för jag ska träna idag och sova där i natt.
Då undrar ni säkert vad jag ska göra ikväll eftersom jag redan valt kläder och planerat dagen.. Jo! I tisdags så fyllde Mickan år och detta ska så klart firas!! Så det blir fördrink, middag, lite mera förfest och sist utgång. Kommer bli riktigt roligt tror jag!!

0 Kommentarer till "Lördag = paaaarty!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!