Köpbegär

Äntligen har Nelly.com tagit in märket River Island. Jag har alltid haft ögon för deras kläder sedan jag köpte mina röda små älsklingar för mer än ett år sedan! 
 
Så jag kunde inte låta bli att ta mig en titt på lanseringen och hittade så klart två saker jag bara MÅSTE beställa. 
 
Det första var, hör och häpna, en ryggsäck! Jag har funderat länge och tittat runt efter en ryggsäck att använda speciellt till skolan men tycker även att det blir snyggare och snyggare beroende på ryggsäckens utseende. Denna föll jag för på en gång och priset passade mig perfekt! 
 
Det andra var en tröja som jag blev kär i direkt när jag såg den! Den är bara för söt och kommer passa så fint i sommar till ljusa eller till och med vita byxor som på bilden. 
 
Längtar tills jag får mina varor!! :D
 


0 Kommentarer till "Köpbegär"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!