Ibland är det svårt att heta Emelie!

Vilken kväll, natt och morgon.. Jag och Fia kom iväg hem till Mickans kompis, lite senare än tänkt men det gjorde inget. När vi kom fram blev vi bjudna på välkomstdrink och Mickan fick sin fina present!


Vid 19.45 bagav vi oss mot Fridhemsplan och en tapas restaurang. Vi beställde in 2-3 maträtter var vilket blev ganska avancerat i slutet eftersom vi var ca 15 stycken tjejer! Till slut fick vi all dricka och all mat och vi hade en trevlig middag. Efteråt åkte vi tillbaka hem till Becca, där vi hade fått fördrinken, för att dricka lite mer innan utgång. Men Fia orkade inte gå ut så istället följde jag henne hem. Vilket jag egentligen tyckte var riktigt bra för då skulle jag kunna använda hela söndagen åt att plugga. 

När jag kom hem till Timmy satte jag igång Live-streamingen från A state of trance där många av mina vänner och även då Timmy var igår. Det var underbar musik så jag var vaken enda till kl. 04.30 innan jag somnade ordentligt. Men sen, 07.35 vaknade jag igen för då var eventet slut och min lilla ringklocka i huvudet tyckte tydligen att jag skulle vakna och ringa Timmy. Flera gånger under morgonen försökte jag sedan att somna om men det var svårt eftersom det var flera som skulle ringa och smsa mig! ;D Till slut somna jag en timme till.. Sen gick jag upp och åt frukost och skulle börja plugga. Jo tjena. Jag var inte ett dugg pigg. Förskte sova lite till men kunde inte somna. Så jävla typiskt! Så istället satte jag mig för att börja skriva på en text som ska in på tisdag om ett dilemma på förskolan gällande ledarskap. 

Här är i alla fall lite bilder från gårdagen! :) 

 

 



Födelsedagsbarnet Mickan och hennes kompis Josefine. 



Klassfoto på alla tjejerna! ;D









Och här kommer jag med mina sumobrottar-armar! Haha!



0 Kommentarer till "Ibland är det svårt att heta Emelie!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!